Kelimeler üzerine


Kelam ve insan :
Yazmak çok güzeldir…okumakta öyle…ne..ve konuşmak ta....ne demiş ata larımız insanlar konuşa konuşa anlaşırmış…ben her ne kadar kelimelere değil de , aralarındaki boşluklara odaklansam da , kelimeler çok şey ifade ederler…harfler ve tınıları….
düşünce beyine gider….beyin ağza sinyal yollar…ağız kımıldar, ve sesler çıkarır…o sesler ve söylenilenler BOŞLUKTAN gelir ve yine BOŞLUĞA giderler…o boşluklardan biri bizim İÇ imizdir..bu yüzden sesleri çıkartmamızı sağlayan düşünceler , içimizdeki boşlukta gezinirler….bir harf söyler. Daha sonra bir harf daha….ve sonra kelimeyi oluşturup 1 kelime söyler….1-2 kelime daha söyleyince alışkanlık yapar, ve kelimeleri sürekli söyleyip cümleyi oluşturur…ve daha sonra cümleler kurmaya başlar…
sonra bakar ki o kadar çok cümle kurmuş ki , hepsini toplayınca bir KİTAP yazmış……sonra bir bakmış ki, konuştuğu şeyler onu yazmaya yönlendirmiş…..KELİMELERDEN SARAYLAR KURMUŞ…….harflerden kaldırım taşları, cümlelerden bahçeler yapmış……ve tabi bu olurken, kullandığımız kelimeler enerji yüklüdürler..bazıları negatiftir…..örnek : NA OLUMSUZLUK ÖN EKİDİR….na mütenai muhabbet..:)
Bazıları pozitiftir…POZİTİF……gibi mesela….yada HER ŞEY ÇOK GÜZEL …. Ola-cak veya olu-yor veya ol-du değil…..sadece HER ŞEY ÇOK GÜZEL….bunu söylemek bile enerjiyi yükseltiyor….deneyin görün..:)

Ben de binlerce kelime yüzlerce cümle kullanıp bir kitap yazmaya çalışıyorum…ama bunu yaparken biliyorum ki : BEN HER NE KADAR HARFLERİ, KELİMELERİ, CÜMLELERİ, SATIRLARI, PARAGRAFLARI, BÖLÜMLERİ , KULLANSAM DA, BENİM MESAJIM HER ZAMAN , KELİMELERİN İÇİNDE DEĞİL, ONLARIN ARASINDAKİ BOŞLUKLARDA OLACAKTIR…..YAZDIKLARIMI OKURKEN SÖYLEYİP YAZDIKLARIMA DEĞİL ONLARIN ARASINDAKİ BOŞLUĞA VE SESSİZLİĞE ODAKLANIN…BENİM KELİMELERİMİN VERDİĞİ MESAJ BU DUR….ARALARDAKİ BOŞLUKLARIN VERDİĞİ MESAJ İSE DAHA FAZLASIDIR VE KELİME İLE İFADE EDİLEMEZ…..

posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Ana Sayfa

İzleyiciler

.

Bu adam kimdir?

Fotoğrafım
Önemli-önemsiz her konunun altını çizip üstüne basarım.

    Arayan Bulur


Recent Comments